De Dag van de Thuiswerker
Veel mensen hebben kennis gemaakt met het thuiswerken sinds de start van de pandemie in Maart 2020. Sommigen vinden het fijn en anderen gaan zodra het kan zo snel mogelijk weer naar kantoor, lekker sociaal onder de mensen. Maar er zijn ook mensen die niet anders kunnen dan thuiswerken, mensen die door bijvoorbeeld fysieke of mentale aandoeningen al jaren vanuit huis werken. De dag van de thuiswerker is er speciaal voor deze mensen. Met name voor de coronacrisis was er veel onbegrip voor deze mensen en deze dag is er dus voor bedoeld om deze mensen in het zonnetje te zetten. Dit kun je doen door de hashtag: #dagvandethuiswerker te gebruiken. Als je meer wilt weten over De Dag van de Thuiswerker kun je er meer over lezen.
Jouw organisatie altijd optimaal bereikbaar?
Je bedrijf optimaal bereikbaar houden is van groot belang, zeker in periodes waarin thuiswerken meer regel dan uitzondering is. Bereikbaar zijn lijkt vanzelfsprekend, maar kan ook uitdagingen opleveren. Je wil dat klanten altijd meteen de juiste medewerker aan de lijn krijgen, maar hoe richt je dit in?
Met VoIP-telefonie van Office IT is het zeer eenvoudig om zakelijke bereikbaarheid te garanderen op elke locatie met een internetverbinding.
Het is mogelijk om Microsoft Teams te integreren met VoIP telefonie. Dankzij deze integratie kunnen gebruikers met hun gebruikelijke vaste nummer bellen en gebeld worden binnen Microsoft Teams.
Er is geen telefooncentrale op locatie nodig. Alles is naar wens in te stellen en controleerbaar. Als ondernemer heb je dus alles zelf in de hand.
Thuiswerken, zakelijk bellen en bereikbaar zijn voor klanten.
Bellen met onze telefonie-oplossing is eenvoudig: je hebt simpelweg een internetverbinding en een geschikt apparaat nodig.
Je kunt zakelijk bellen en gebeld worden:
- met een app op je mobiel;
- via je internetbrowser met headset;
- middels software op je laptop/desktop.
Voor iedere thuiswerker is er wel een geschikte telefonie-oplossing. Het mooie is dat privé en zakelijk gescheiden blijven omdat de bereikbaarheid rechtstreeks via de servers van de VoIP-telefonie geregeld is. Wel zo prettig.
Snel op- en afschalen
Dankzij ons veelzijdig VoIP-platform is het mogelijk met een paar klikken nummers/gebruikers toe te voegen of te verwijderen. Ook een belplan is zo gemaakt en/of aangepast.
Wil je inzicht in statistieken en verbruik? Middels een gebruiksvriendelijk dashboard kun je bereikbaarheid van je organisatie inzichtelijk maken en eventueel het belplan aanpassen.
Uitgebreide mogelijkheden
VoIP-telefonie heeft veel opties en mogelijkheden voor thuiswerkers.
- Je kunt de telefonie zo instellen dat je optimaal bereikbaar bent voor klanten. Er zijn diverse functies op maat te maken voor jouw bedrijf zoals: openingstijden, keuzemenu’s en voicemail.
- Ook is er de mogelijkheid call-logs aan te leggen, gesprekken zijn eenvoudig opnieuw te beluisteren. Ideaal voor trainingsdoeleinden.
- Is er een voicemail ingesproken? Deze ontvang je per mail.
- Wist je dat er zelfs de mogelijkheid is om groepsgesprekken te voeren? Handig voor digitale meetings.
VoIP-telefonie van Office IT is een veelzijdige en gebruiksvriendelijke telefonie-oplossing voor jouw organisatie. Bereikbaarheid is eenvoudig te optimaliseren en dankzij de vele opties is de telefonie geheel naar wens in te richten en te personaliseren. Wil je meer weten? Neem dan contact op!