Support op afstand

Snel geholpen door onze helpdesk

Support op afstand

Snel geholpen door onze helpdesk

Wij helpen graag. Heb je een storing, of wil je een wijziging melden? Hulp nodig bij een ander IT vraagstuk? Neem dan contact op met onze helpdesk. Om goed van dienst te kunnen zijn vragen wij jou ons toegang te verlenen tot een pc. Op afstand kunnen wij ondersteuning bieden en de meeste zaken oplossen, zonder daarvoor op locatie te hoeven komen.

Technische storingen snel verholpen

Technische storingen kunnen altijd voorkomen. Crashende systemen, problemen met een computer of apparaten die niet naar behoren functioneren kunnen zorgen voor verstoringen van de bedrijfsprocessen. Om ondersteuning op afstand te kunnen bieden maken wij gebruik van Teamviewer, een applicatie om ondersteuning op afstand te kunnen bieden. Doordat wij niet op locatie hoeven te komen om het probleem op te lossen, zorgt dit voor snelle probleemoplossing en kostenbesparing.

Hulp nodig?

ICT storing? Andere IT-vraagstukken? Neem contact op met onze helpdesk. 

BEWAKING & MONITORING

Proactief beheer en monitoring

Minder uitval en nóg meer betrouwbaarheid? Door proactief beheer en monitoring van systemen kan veel ellende worden bespaard. Mogelijke problemen kunnen vroegtijdig worden gesignaleerd en voorkomen. Resultaat: minder uitval en een hogere beschikbaarheid en betrouwbaarheid. 

Office IT heeft een eigen systeem waarmee we jouw server of netwerk op afstand kunnen monitoren en bewaken. Dankzij het alarmeringssysteem ontvangen we een signaal als er
situaties ontstaan die aandacht nodig hebben.

Netwerkbeheer

DE HELPDESK VAN OFFICE IT

Onze ICT specialisten helpen!

Storingen, vragen en verzoeken kan je telefonisch en per e-mail melden bij onze helpdesk. Deze verzoeken verwerken wij in ons ticketsysteem en worden afgehandeld volgens onze geldende werkprocessen. Jij wordt op de hoogte gehouden van de status. Zo kan ben je tijdig op de hoogte van wijzigingen en werkzaamheden omtrent jouw vraagstuk. 

Via ons klantenportaal heb je altijd inzicht in activiteiten en afgehandelde tickets voor jouw organisatie.

BETROUWBARE IT SUPPORT OP AFSTAND

Voor al jouw IT vraagstukken

Op onze helpdesk werken professionele ICT specialisten die jou snel weer op weg kunnen helpen in het geval van een IT probleem of ander ICT-vraagstuk.

Dagelijks zijn wij bereikbaar van 08.00 uur tot 17.00 uur. 

Buiten kantoortijden is er een storingsdienst.

Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tortor ligula, varius at urna at, vestibulum pharetra diam.

Of vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op!

Wij werken voor